Kako se hotel PARKROYAL COLLECTION uključuje u esport

by | Nov 2, 2023 | Esports, Gejming, IeSF, Video igre | 0 comments

Destinacije za esport događaje su postale značajne u poslednjim godinama, pri čemu mnogi gradovi hvale kako porezi i turistički prihodi znatno utiču na domaćinima velikih esport turnira. PARKROYAL COLLECTION Pickering je prepoznao tržište.

Švedski grad Malmö je izvestio da su LEC letnji finali 2022. godine generisali preko 50 miliona švedskih kruna (~4,03 miliona funti) za grad. U međuvremenu, organizator turnira BLAST tvrdi da je stvorio više od 22 miliona evra (~19 miliona funti) ekonomske koristi za lokacije domaćina svojih esport događaja. Jednostavno rečeno, fanovi dolaze na ove događaje i spremni su da uživaju u tim iskustvima, a hoteli su počeli da shvataju ovo.

Image credit: PARKROYAL Collection Singapore, Pickering

U 2022. godini, hotelski lanac PARKROYAL COLLECTION udružio se sa AMD x Asus i Microsoftom kako bi lansirao AMD Gaming Experience, apartman specijalno dizajniran za gejmere i zaljubljenike u esport. Apartman, smešten u PARKROYAL COLLECTION Pickering, Singapur, imao je postavku za igranje na PC računarima za dve osobe sa najnovijim gejming laptopima sa AMD Ryzen i Radeon tehnologijom, monitorima i gejming stolicama. Takođe je sadržao Xbox konzolu i izbor između Secretlab stolica ili vreća za sedenje.

Ništa bez dobre kampanje

Prva kampanja lansiranja apartmana trajala je od oktobra do februara 2023. godine, međutim, AMD Gaming Experience je brzo ponovo postao dostupan do 31. decembra 2023. godine.

PARKROYAL COLLECTION Pickering je svoj korak u svet esporta i hotelskih soba usmerenih na gejmere napravio istovremeno kada se održavao The International, najveći događaj u svetu igre Dota 2, u Singapuru. To je prilika koju je Lim Wei Yang, menadžer prodaje za ovaj hotel, istakao u razgovoru za Esports Insider.

“Nakon što su gledali uzbudljiv turnir, gejmeri bi želeli da odmah zaigraju i zabave se”, rekao je Lim. “Kada se vrate u svoju sobu, sve će biti spremno za njih da zadovolje svoje gejming želje.”

Kreiranje apartmana prilagođenih esport i gejming fanovima tokom velikih međunarodnih događaja verovatno je pametna marketinška strategija. Ovo bi čak moglo stvoriti uzbudljive mogućnosti za igrače koji se takmiče na događajima; možda će u budućnosti korišćenje ovih apartmana prilagođenih esportu biti jednostavnije za igrače i esport organizacije nego da putuju sa skupom opremom za trening.

Međutim, s obzirom na to da esport po prirodi zahteva snažnu internet vezu, ključno je da ovi apartmani imaju odgovarajuću infrastrukturu. U AMD sažetku kampanje koji je obezbeđen Esports Insideru od strane tehnološke kompanije AMD, napomenuto je da je soba za prvo lansiranje apartmana preuređena kako bi odgovarala potrebama PC računara, konzola i mobilnih uređaja, uključujući i povećanje brzine interneta u apartmanu.

Iz njihove perspektive, Lim je primetio da su neki od najizazovnijih delova razvoja ovog apartmana uključivali planiranje vremena za renoviranje, pronalaženje odgovarajućih materijala, obezbeđivanje dovoljne električne energije za rad svih uređaja istovremeno i osiguranje da su gejming konfiguracije u 100% funkcionalnom stanju nakon svakog odjave gosta.

Šta je to sve potrebno esportu?

Prilagoditi tradicionalne fizičke objekte i učiniti ih “spremnim za esport” postaje rastući trend u industriji, obuhvatajući sportske arene, kafiće, kazina i sada hotele. Bez obzira na globalne ekonomske teškoće – koje su nedvojbeno uticale na sektor esporta – ovi razvoji ukazuju na to da postoji rastuća publika koja želi učestvovati u prilikama za takmičarsko igranje.

Ovo ne samo da jača strukturu esport ekosistema, već omogućava kompanijama kao što su hotelski lanci da se povežu sa mlađom publikom i iskoriste sektor. Dok PARKROYAL COLLECTION Pickering ima za cilj pružiti smeštaj za esport, hotel takođe želi zadržati svoju filozofiju stvaranja luksuznog iskustva. Kao rezultat toga, iskustvo uključuje luksuz kao što je potpistup Microsoft Xbox Game Pass biblioteci, izbor Monster Energy napitaka i ekskluzivan meni za obroke u sobi posebno kreiran od strane šefa hotela.

“Hotel promoviše luksuzno iskustvo za gejming zajednicu kako bi uživala u odmoru ili odmoru dok može da radi ono što voli”, objasnio je Lim.

“Istovremeno, podržava gejming i esport zajednicu u APAC regionu. Iskustvo igranja nas definitivno stavilo na mapu u esport industriji i izgradilo neku svest o hotelu.”

Prema izveštaju kampanje AMD, apartman, zajedno sa drugim kampanjama usmerenim na The International 11, pomogao je da se poveća profil brenda.

AMD je profitirao od ovoga

Sam AMD je primetio povećanje prodaje gejming laptopova za 880% u poređenju sa prethodnim periodom (4. decembar – 31. decembar u odnosu na 6. novembar – 3. decembar). To je pripisano marketinškim aktivacijama kao što je davanje apartmana, medijske recenzije, pozivi na društvenim mrežama i promocije hotela.

Ovaj hotel je shvatio da je jugoistočna Azija žarište za esport i gejming u disciplinama PC i mobilnih igara. Sa sve više međunarodnih događaja koji dolaze u Singapur, zajedno sa drugim susednim zemljama, očigledna je potreba za pružanjem luksuznog iskustva esporta u regionu, bilo da se radi o fanovima ili takmičarima.

Sobe i apartmani namenjeni esport igračima i fanovima nedvojbeno će služiti samo manjem delu pojedinaca. Ipak, razvoj ovih objekata, koji su poslednjih godina postali sve popularniji u Aziji, pokazuje kako su esport i gejming postali sve više povezani sa modernom kulturom.