Sve razlike između CS2 i CS:GO

by | Jul 18, 2023 | Esports, Gejming, Hardver, Video igre | 0 comments

Dan kada je Valve objavio Counter-Strike 2 – CS2 je dan koji će ostati zabeležen u istoriji, predstavljajući najmonumentalniju promenu ikonične serije FPS igara u poslednjih deset godina. “Sledeća era” CS-a će zvanično započeti ovog leta kao besplatna nadogradnja za CS:GO, ali neki igrači već sada mogu da počnu da igraju tokom ograničenog testnog perioda.

Valve je predstavio CS2 kao “najveći tehnički napredak u istoriji Counter-Strike serijala”, zahvaljujući dugoočekivanom uvođenju Source 2 engine-a. Sa ovim monumentalnim ažuriranjem, sasvim je jasno da će se mnogo toga promeniti kada CS:GO postane Counter-Strike 2.

Sve razlike između Counter-Strike 2 i CS:GO.

Nove volumetrijske i reaktivne dimne granate

U CS2, dimne granate će postati dinamički volumetrijski objekti koji interaktuju sa okolinom i biće pod uticajem drugih elemenata poput pucanja, eksplozija i osvetljenja. Dimne granate u CS2 će biti volumetrijske, što znači da će popuniti prostor u kojem se nalaze i reagovati na objekte oko sebe. Dim će se prikazivati svima na isti način kao dinamički objekti, što znači da neće biti više “jednosmernih” dimova.

Dodatno, eksplozije od HE granata i metci mogu privremeno očistiti poglednu liniju i pomaknuti dim na kratko vreme. Dim će takođe reagovati na osvetljenje i boje oko sebe kako bi izgledao realističnije.

Arhitektura nadogradnje servera sa pod-tikovima.

U CS2 će biti implementirana nova arhitektura nadogradnje servera sa pod-tikovima (sub-tick server update architecture). Ova arhitektura omogućava detaljnije ažuriranje stanja igre na serveru u odnosu na trenutnu arhitekturu. Umesto da se ažuriranja događaju na svakom tik-u (frame-u), pod-tikovi omogućavaju ažuriranje stanja između tikova. Njima se smanjuje latencija i poboljšava odzivnost igre. Ovo će rezultirati fluidnijim i preciznijim gameplay iskustvom za igrače.

Mnogi su očekivali 128-tik servere u CS2, ali prava revolucija je navodno da će tick-rate biti nebitan kada je u pitanju kretanje, pucanje ili bacanje granata. Zahvaljujući novoj arhitekturi nadogradnje servera sa pod-tikovima. Serveri u CS2 će tačno znati trenutak kada se određena akcija dogodi, umesto da procenjuju vremenske intervale kako bi odredili kada se te akcije dogodile.

Obnovljene ili unapređene mape

Svaka mapa u trenutnom CS:GO map pool-u će dobiti unapređenje u CS2, pri čemu će neke dobiti i značajne prepravke. Na primer, mapa Overpass će proći kroz veliko unapređenje i biti “potpuno obnovljena od osnova” sa novim objektima i teksturama.

Mape poput Ancient i Nuke će “koristiti novo Source 2 osvetljenje. Ovako se u uključuje sistem fizički zasnovanog rendiranja koji proizvodi realistične materijale, osvetljenje i refleksije.” “Touchstone” mape poput Dust II, Mirage i Train će imati “unapređenja osvetljenja i čitljivosti likova, ali inače nisu promenjene.”

Novi alati Source 2 za izradu mapa

Novi alati koji su uvedeni u Source 2 će olakšati izradu mapa i eksperimentisanje sa novim karakteristikama za zajednicu mapera. Source 2 Item Workshop će biti dostupan kasnije tokom ograničenog testiranja.

Unapređenja zvuka i vizuelnih efekata. Svi vizuelni efekti su unapređeni u CS2, uključujući “vodu, eksplozije, vatru, dim, bljeskove cevi, tragove metaka, efekte udaraca i još mnogo toga.”

Udari metaka će biti jasno vidljivi na daljinu, a smerovni efekti krvi mogu pružiti više informacija igračima. CS2 će takođe imati osvežen korisnički interfejs. Zvučni efekti su takođe redizajnirani i balansirani.

Nama sve ovo deluje osvežavajuće i inovativno na neki način. Da li će se i najbolji igrači na svetu lepo snaći u ovoj igri, to je ono što nam sledi da vidimo. Trenutno očekivanja naših igrača su neutralna, ali hajde da vidimo šta nam CS2 donosi ovog leta.

Sve aktuelne informacije o IeSF šampionatu, ali i ostalim turnirima pratite na sajtu RUR i SESE, kao i na FB i Instagram stranici SESE Saveza.