NAJVEĆI SPONZORI ESPORT TURNIRA U SVETU: Od promocije brendova do privlačenja različitih starosnih grupacija!

by | Mar 15, 2023 | Esports, Gejming, Video igre | 0 comments

Esports (elektronski sportovi) su postali izuzetno popularni u svetu u poslednjih nekoliko godina, i ovaj vid takmičenja privlači sve veći broj sponzora koji su spremni da ulože velike sume novca u ovo tržište.

Najveći sponzori esport turnira u svetu su kompanije koje se bave različitim granama industrije, uključujući informacione tehnologije, igre na sreću, prehrambenu industriju i mnoge druge. Ove kompanije su prepoznale potencijal ovog tržišta i uložile veliki novac kako bi se predstavile kao sponzori i partneri na ovim turnirima.

Jedan od najvećih sponzora esport turnira u svetu je kompanija Intel, koja je jedan od najvećih proizvođača procesora i drugih komponenti za računare. Intel je sponzor nekih od najvećih esport događaja, uključujući IEM (Intel Extreme Masters) i ESL One turnire. Intelova korist od ovih sponzorstava je promovisanje njihove marke među mladim potrošačima, kao i pružanje mogućnosti za testiranje svojih najnovijih proizvoda na velikim događajima.

Kompanija Red Bull je takođe jedan od velikih sponzora esport turnira u svetu. Red Bull je poznat po svojoj podršci ekstremnih sportova, pa stoga nije iznenađenje što su se odlučili da ulože u esport. Red Bull je sponzor brojnih esport događaja, uključujući i Red Bull Player One turnir, kao i sponzor nekih najpoznatijih esport timova. Red Bullova korist od ovih sponzorstava je promovisanje svojih energetskih pića, koja se često konzumiraju na esport turnirima, kao i promovisanje svoje marke među mladim potrošačima.

Igre na sreću su takođe veliki sponzori esport turnira. Kompanije poput Betway i Bet365 su sponzori nekih od najvećih esport događaja, uključujući i ESL Pro League. Korist od ovih sponzorstava je promovisanje svojih online kladionica i privlačenje novih klijenata među esport fanovima.

Prehrambena industrija takođe ima svoje mesto u svetu esporta. Kompanija Snickers je sponzor nekih esport timova, dok su kompanije poput Monster Energy i Coca-Cola sponzori nekih od najvećih esport događaja. Korist od ovih sponzorstava je promovisanje brendova i proizvoda među esport fanovima, kao i stvaranje asocijacije između brenda i takmičarskog duha, energije i fokusa, što se često povezuje sa esportom.

Korist za sponzore esport turnira može biti višestruka. Pored promovisanja svojih brendova i proizvoda, sponzori imaju priliku da se povežu sa mladom publikom koja često predstavlja glavnu ciljnu grupu za njihove proizvode. Osim toga, sponzori mogu da koriste esport kao platformu za istraživanje novih tržišta i testiranje novih proizvoda.

Sa druge strane, esport takmičari i organizatori turnira takođe imaju korist od sponzorstava. Veliki sponzori obezbeđuju finansijska sredstva za organizaciju turnira, kao i novčane nagrade za pobednike. Takođe, sponzori mogu da obezbede opremu i tehnologiju za takmičare, kao i promotivni materijal za promociju turnira.

Ukupno gledano, esport industrija je postala veoma atraktivna za sponzore zbog velike popularnosti i rasta ovog tržišta u poslednjih nekoliko godina. Sponzori iz različitih industrija prepoznaju potencijal esporta i ulaganjem u ovaj sektor ostvaruju velike koristi u vidu promocije brendova, povećanja prodaje i privlačenja novih klijenata. Sa druge strane, esport takmičari i organizatori turnira takođe imaju korist od sponzorstava u vidu finansijske podrške, opreme i tehnologije za takmičenje, kao i promocije turnira.


ZAPRATITE NAŠU FACEBOOK INSTAGRAM STRANICU ZA JOŠ MNOGO ZANIMLJIVIH PRIČA IZ ESPORT SVETA!