BMW – BMW je ušao u svet esporta partnerstvom sa pet najboljih svetskih esport timova, uključujući Cloud9, Fnatic, FunPlus Phoenix, G2 Esports i T1. Partnerstvo uključuje brendiranje na dresovima timova, društvenim medijima i saradnju na sadržaju.
Photo: https://www.forbes.com/
Louis Vuitton – Luksuzni modni brend Louis Vuitton je 2021. godine najavio saradnju sa Riot Games-om kako bi kreirali jedinstvenu putnu torbu za pehar za Svetsko prvenstvo u League of Legends-u
Acer – Acer je napravio značajne korake u esportu kao sponzor, uključujući saradnju sa League of Legends European Championship (LEC) kao zvanični dobavljač računara i monitora. Acer je takođe sponzorisao različite esport timove i događaje, poput Intel Extreme Masters turnira i League of Legends Championship Series.
MasterCard – Svojim učešćem u esportu, Mastercard se uspešno pozicionirao kao vodeći brend u industriji i efektivno se angažovao sa mlađom publikom koja je upućena u tehnologiju.
McDonald’s – McDonald’s je 2021. godine postao zvanični partner Overwatch League-a i predstavnički sponzor segmenta “Igrač meča”. Takođe su sponzoriše mnoge druge esports turnire i lige, kao što su ESL One Cologne, DreamHack Masters i mnogi drugi. McDonald’s se takođe pojavljuje na raznim događajima u vidu promocija i reklama.
Nike – Nike sponzoriše brojne esports timove i organizacije, uključujući League of Legends Pro League (LPL) tim RNG (Royal Never Give Up) i kinesku esports organizaciju Vici Gaming. Takođe tu je i korejski League of Legends tim T1 (ranije poznat kao SK Telecom T1), kao i severnoamerički tim 100 Thieves u League of Legends Championship Series (LCS). Pored ovih sponzorstava, Nike je takođe sarađivao sa esports organizacijama i događajima, poput League of Legends World Championship, kako bi stvorio izbacio posebne “limmited edition” dresove i opremu za navijače.
Coca-Cola – Ne treba puno trošiti reči na ovaj globalni brend, sem da je ovaj brend uspostavio partnerstva sa različitim esport organizacijama i događajima, uključujući Svetsko prvenstvo u igri League of Legends i Overwatch League.
Photo: https://www.gaminginturkey.com/
Mercedes-Benz – Po nekima i najluksuzniji Mercedes-Benz brend automobila je uspostavio partnerstva sa različitim esport organizacijama i događajima, uključujući League of Legends Pro i ESL One. Mercedes-Benz je takođe kreirao poseban sadržaj sa igračima i ličnostima iz esporta, te je razvio sopstveni koncept automobila za esport, Vision EQ Silver Arrow, koji je predstavljen na Sajmu automobila u Parizu 2018. godine.
Gillette – Kompanija za brijanje i ličnu negu sponzoriše različite esport događaje i organizacije, uključujući Svetsko prvenstvo u igri League of Legends i Intel Extreme Masters.
Red Bull – se može videti kao sponzora na različitim esports događajima i organizacijama širom sveta. Ovaj brend sponzoriše brojne turnire i lige, kao što su Red Bull Kumite, Red Bull M.E.O. (Mobile Esports Open), Red Bull Player One, Red Bull Solo Q, kao i velike međunarodne turnire poput Dota 2 The International i League of Legends World Championship. Pored toga, Red Bull takođe sponzoriše mnoge esports timove i igrače, uključujući i neke od najpoznatijih imena u industriji. Brend takođe ima svoj prostor za esports u Londonu, poznat kao Red Bull Gaming Sphere, gde se organizuju različiti događaji i turniri, kao i mesto gde igrači mogu da treniraju i unaprede svoje veštine.
Source: Red Bull Media House
U proteklih nekoliko godina, esport je postao sve privlačnija industrija za brendove koji žele da iskoriste rastuću popularnost takmičarskog gejminga. Od energetskih pića do luksuznih automobila, kompanije iz različitih industrija su ušle u esport kao sponzori ili investitori.
Recent Comments